30 dagar kvar.

idag är de prick en månad kvar tills jag åker till thailand!
och de kommer ju gå sjukt fort. liksom 30 dagar, bara börja räkna ner nu. 

men men prata nyss med pappa o han kommer hem imorgon, och nytt
löshår hade han köpt till mig och en limpa malboro light ! så snäll är han.
så behöver inte köpa nytt löshår till balen för nu e de fixat också!
långt nytt fint, vet inte fall jag ska ha svart elr brunt bara?! :S
men får se vad jag känner för då.

aja,måste börja söka efter en ny praktik plats nu, eftersom
jag hoppa av min andra, de är därför jag inte vart i skolan den senaste
veckan.. tyckte hotellet var så litet så man lärde sig inget nytt.. asså min förra
praktikplats. fick nästan bara städa?! och de gör man ju hemma liksom..
så hoppa av den, men de ordnar sig nog ialf. förutom att dom kanske
kommer dra in mitt stuidebidarg, men men. sånt e livet.
nu skaj ag försöka få liv i jossan, för vi skulle till västerås idag. men hon har inte
vaknat än och klockan är 15.20.. haha slö tjej!
seeya later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0