thai 2

forlat far jag inte suttit in nagra bilder an,
men har inte hittat min
kamera sladd, kanske glomt den i bangkok?!
ska leta mer imorgon
for jag har massa kort att visa.

dom senaste dagarna har jag inte
 gjort sa mkt, min bror har ju vart munk
i 3 dagar, skit jobbigt.
han far inte ata nanting efter 12.00
inte vara nara tjejer, inte dricka alkohol
och vara vid templet hela tiden.
men nu ar de over.
och han tkr de e hur skont som hellst, haha

forresten sa har jag
fixat mina naglar, dom ar jatte langa
och fina, sa de ar ratt svart att skriva.
ska aven fixa nytt loshar till nyar
sa de blir langt o fint.
har inte hittat min nyars klanning
an, man klan inte bestamma sig
finns sa manga fina & billiga.

pa fredag aker vi till bangkok
sover dar en natt, sen vidare till pattaya
och jag tkr vi har festat mkt har,
har minst drukit ett glas varje dag.
men i pattya komnmer de blir varrre
dar ar de party hela natten lang
varje dag. kommer bli helt slut
haha.. hinner inte skriva sa mkt mer
maste logga, kommer in imorogn.
hare sa braa! ciao


Kommentarer
Postat av: josefina

vadå munk?? varför är han munk?:O

2008-12-31 @ 01:16:38
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0