sista skoldagen

idag vare då min sista skoldag innan jag åker :)
fast börja vid halv 1 så behövde ju inte gå upp tidigt
precis, men gjorde de ialf.. så gick förbi sturehallen
en stund där vasa&sture hade volleyboll tunering..
träffade ange som var en sån söt smurf :) dom vann
även bästa utklädnad och de var ju helt rätt! hihi
sen tog jag tåget in till västerås, gjorde provet sen fick
jag reda på reultatet och jag klara de, wihoo ;D
efter de slutade jag, men var tvungen att vänta på fredde
så spela lite biljard så länge.. men sen tog vi alf bussen ner
till stan och kollade lite.. men hitta ingen speciellt..
nu ska jag städa mitt rum & tvätt. måste ha allt rent nu tills jag
ska packa. de här är de jag måste ha med mig:
* solglasögon
* bikini
* shorts, linnen, klänningar,kjolar
* underkläder
* flipflops, sandaler, pumps
* min mobil (musik)
* pengar,visa koret & pass
* KAMERAN, och kameraladdaren (ska ta massa kort)

Tror inte jag glömt något?! haha.. ska köpa de mesta där nere ialf.

aja idag har mamma&pappa bjudit på middag.. så jorre kommer hit
och sen ange. så blir hela familjen :) ska väll bli kul, dom ville dricka också
men får se om jag pallar, haha! nu ska jag börja min städning.
hörs senare kanske. ciaaaaao!


tog ett ego pic innan jag drog till skolan idag! heh.
förresten ser ni att jag har färgat håret svart?! :D me like

Kommentarer
Postat av: Natalie

vart ska du åka??

2008-12-11 @ 20:09:11
URL: http://nataliebjelke.devote.se
Postat av: Maria

Längtar efteer att få se dina härliga bilder^^

2008-12-16 @ 01:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0