pink party

lördagen börjar då såhär:
vi springer till tåget, hinne precis med de!
sätter oss på våra platser & jag somna på en gång.
vaknar 1 timme innan vi är framme & då byter vi om till
våra klänningar, hår&smink skulel vi ju inte fixa nått efter som de
skulle dom göra där! så där kom vi i värsta fina klänningar helt
osminkade&ruffs i håret. memne.. när vi kommer fram till göteborg
så går vi till nordstan äter mc donalds & tar sedan spårvagnen till
vasaplatsen, där jag skulle möta henne! men hade ingen aning om
vart i vasaplatsen bara & jag lovar vi gick runt där i 1 timme.

när vi håller på o ger upp så frågar vi en sista tjej & hon skulle
vara modell för märket idag, (vilken tur) hade aldrig hittat annars..
så nä vi väl kom dit så var vi ju 1 timme försenade (skämmit)
men chung börjaialf att sminka oss, och sen fixa håret : )
jag hade som en sotning fast brun&rosa sen en "jessica simpssons"
frisyr, och de var jätte fint tkr jag! :) jossan sminka sig typ lika dant
men gjorde en rak frisyr med massa volym bakåt och de var lika fint de.

sen börja dom då sminka & fixa alla modeller. alla var jätte fina..
dom hade tre olika stilar & tror de var: tokio, pinuppa & mörkt nånting..
tokia dom var färgglada& jätte söta.. pinuppor hade jätte coola frisyrer
och dom andra sminkade sig som dom hade gråtit ... och kläderna
var grymma dom med.. vi gick till blvd huset & dom träna för modevisningen
och lokalen var grymt fint. vi tog lite drinkar fick varsin goddie bag..
min innehöll:
1. calvin klein bh.
4. jätte fina armband
1.ring
1. nagellack
1. biljett till bjällerklack festen den 11 dec
massa produkter till håret o annat fint
jätte fina saker, tack så jätte mkt!

men festen börjar ialf och vi börja mingla runt.. de var jätte mkt folk!
och kväll gick fort som fan.. men vill ialf tacka chung som gjorde oss
jättefina & för att vi fick komma. sen alla som var jätte trevlig mot oss
"bönder", haha : ) vi visste inet så mkt där, hehe.. en jätte rolig kväll ialf.


hitta den här bilden på anveny.se :) jag&jossie


Här är lite bilder från Chungs blogg.

killar som hade klätt ut sig till "amanda&chung"


alla modeller & jossan & jag.


chung & amanda ( dom som hade ordnat festen)


lägger in mer bilder från min kamera sen! nu ska jag mysa med min baby
han har kommit hem.. byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0