grattis bror

inte orkat uppaderat har heller inte gjort nå spepciellt så,
men idag fyller ialf min lillebror 15år, nu är han byxmyndig, heh.
kommer ihåg när jag var 15, vilken unge jag var.. usch på dom tiderna
jaja, de senaste shoppingen är väll ett par skoletter, en bh & smink
och strumpbyxor :) de behövs verkligen, alla mina är sönder efter alla
bravader jag gör, haha!

aja, på lördag är de pink partyt och jag har inte bestämt mig vad jag ska
ha på mig än :S hittar inget jag blir rikigt nöjd med,men de ordnar sig nog
men jag&jossan kanske sover på hotell ialf, om pappa jobbar där på lör
kan vi åka upp med han sen sova kvar där, och de kommer bli mkt bättre
sen kommer de inte kosta nått, min plånbok är ju inte full nu direkt
o jag behöver verkligen spara pengar till thailand eftersom vi åker om
10 dagar, tänk .. inte långt kvar nu!

menmen,nu ska jag käka tårta : ) hööörs!


jag&bror i somras! :) congrats <3

Kommentarer
Postat av: josefina

snygg bild! ;D

2008-12-04 @ 19:15:49
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0