fredagen

Nu ska jag berätta om min helg! :)
i fredags skulle jag igentligen bara va hemma packa, & ta de lungt
men sen kommer jossan förbi mig runt 9 och fixar sig..
sen börjar dricka lite, eftersom hon skulle ut på klaras.
och jag hade verkligen bestämt mig för att stanna hemma, men efter
några timmar när hon suttit och druckit breve mig, så bestämemr jag
mig för att följa med.. vi tar 12 tåget in & kommer till klaras runt 12 nångång.
när vi väl komemr dit, så orkade vi verkligen inte stå i kön, men de ordnade
sif och vi fick gå in VIP, heh! rätt skönt.  sen kolla vi på när carro&elin
gick modevisningen, ni var jätte duktiga!. och vi festade tills de stängde.

när vi väl ska hem sen så ringer vi anton (som skulle hämta oss)
och ber han komma, och då kan han inte. så vi blir kvar i örebro..
och vi ska liksom med tåget kl 10 på morgonen efter till götebrog,
så vi fick lite panik & ringde verkligen alla. men ingen som kunde..
efter massor samtal till alla möjliga ger vi upp & går till station
vi tänkte ta första tåget till arboga.. o de gick 8a.. så vi skulle vara i arboga
halv 9 och då packa sen vidare till gbg, men min bror ringer runt 6
och frågar om vi kommit hem, o då komemr han o hämtar oss.
så vi var hemma runt halv 8.. så skulle igentligen inte somna men råka göra
de.. men min lillebror väcker mig halv 9 & sger tat tåget går om en timme.
PANIK, hade inte äns packat än då.. och sen fick jag inte väck på jossan
den sömntutan.. men efter en stressig timme far vi iväg till göteborg!
lördagen skriver jag om i nästa avsnitt.. ciaao!


alla tjejer som gick! 12 är elin & 15 carro :)


sen killarna också! :)

Kommentarer
Postat av: josefina

klaras ringde ju mig me och frågade om ja ville vara med på de där haha! ;D men ja sa nej! ;D

2008-12-08 @ 20:53:54
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0