finally

idag har jag inte gjort mkt, var i skolan.. bara jag&sarah där
men senare kom ida också! hehe.. sen kom pappsen och
hämta mig på station o vi drog till donken :)
sen har jag solat också, var 2 månader sen nu nästan..
fast tkt inte de vart nå färg.. kanske solar imorgon med?!
har även bokat hotell till nyår nu, så vi blir i pattaya då
pardyyy hardyy säger jag bara! de är barer överallt där.
jaja, nu ska jag börja med en lite uppsats som ska lämnas in 
imorgon. komemr aldrig hinna färdig, men ialf...  

har ialf äntligen hittat klänningen jag ska ha på lördag!
haha, har tagit mig ett tag men nu är jag nöjd!
ni får inte se hela nu, men här e en liten bild :D


den ser söt ut va?! :D

Kommentarer
Postat av: Natalie

snygg var du iallafall :) vart tog ni vägen sen?? :)

2008-12-08 @ 16:59:08
URL: http://nataliebjelke.devote.se
Postat av: Anonym

vart har du köpt den klänningen??

Den rosa

2008-12-08 @ 20:46:00
Postat av: jenny

gina tricot, men har sytt om den lite! :)

fast de e min kompis.

2008-12-08 @ 22:09:28
URL: http://jsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah ok, den var fin på dig :)

2008-12-09 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0