baby is home

aja men min baby kom hem i söndags ialf :)
så därför ja vart så seg att ladda upp alla bilder och
uppdaderat bloggen.. men men! han skulle ju igentligen
inte komma hem, så blev som en liten överraskning..
hihi sötan! :* så han sover här hela veckan tills jag åker..
åker på lördag morgon.. sjukt hur snabbt tiden har gåt...
idag ska jag försöka hitta en praktik plats, får ha i en klädesbutik
wihooo =) så ska fråga runt lite i västerås.. annars ´har jag väll inet gjort
så mkt, jag&jorre var ialf nyss o sola, så känner mig inte så blek längre.
och nu ska jag försöka väcka grisen. ciaaao! :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

samma för oss typ jag fick så himmla mycket skoskav så jag gick med en sko genom halva stan sen fick hjg en mycket efterlängtad irish coffie. sen var det burgerking! :)

2008-12-09 @ 14:57:32
URL: http://nataliebjelke.devote.se
Postat av: FILIPPA

ååh taaack ( : Kuul att du gilla den

2008-12-10 @ 16:16:42
URL: http://f900212.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0